جوک جدید | جوک خنده دار | پیامک خنده دار
نوشته شده توسط : دانلود نرم افزار

جوک جدید

جوک خنده دار

در این پست برای شما عزیزان جوک جدید و پیامک های خنده دار رو قرار می دم تا با خوندنش کمی فضاتون عوض شه یا برای دوستانتون SMS کنید اونام کیف کنند و بخندند. جوک خنده دار بخونید و بخندید.. من که خودم بعضی وقتا میام برای بار چندم بعضی هاشون رو می خونم دل درد می شم واقعا از خنده. خدا حفظشون کنه این دوستانی رو که هی می شینن جوک جدید و جوک خنده دار و پیامک خنده دار می سازن. موندم اینا چطوری به ذهنشون می رسه.. شاد باشید عزیزان... 

 

پیامک خنده دار) دقت کردین یکی از قابلیت های افتخار آفرینی که ما ایرونی ها داریم ولی آمریکایی ها وانگلیسی ها ندارند، 

این هست که اگه ما بهشون به فارسی فحش بدیم نمی فهمن...

ولی اونا هرچی بخوان بگن ما بدترشو بلدیم! :)

 

جوک خنده دار ) به آبادانیه گفتند چرا روزه نمیگیری برادر ؟   گفت ولک اینجا دما ۵۸ درجه است جهنم ۶۰ درجه ... برا ۲ درجه خودم رو ضایع کنم روزه بگیرم ؟!

 

پیامک خنده دار) یکی از آپشن های منحصر به فرد عطر مشهدی اینه که برای از بین بردن بوش، باید اون قسمت از بدن رو که بهش عطر زدی رو کاملا از بدن ات قطع کنی !

 

پیامک خنده دار ) اخبار: از هر 10 ایرانی، ۱ نفر از ﺍﺳﻬﺎﻝ ﺭﻧﺞ ﻣﯿﺒﺮﻩ …  من:| ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻭﻥ نه ﺗﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﺳﻬﺎﻝ ﻟﺬﺕ ﻣﯿﺒﺮﻥ…؟!!!

 

جوک خنده دار)  دختره داشته بافتنی می بافته.. می بینن که هر از گاهی یک بوی نامطبوعی هم می آد..  ازش می پرسن این بو چیه ؟؟! می گه: مامانم گفته یکی زیر می بافی، یکی رو، وی یکی ام ول می کنی!

 

پیامک خنده دار) پسره ﺍﮔﻪ یه ﮐﭙﯽ ﺍﺯ ﻗﯿﺎﻓﺸﻮ ﺑﺒﺮﻩ ﺑﺎﻧﮏ ﮐﺸﺎﻭﺭﺯﯼ
ﺑﻬﺶ ﻭﺍﻡ ﺧﺸﮑﺴﺎﻟﯽ ﺗﻌﻠﻖ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ :
ﭼﺸﺎﺗﻮ ﺑﺒﻨﺪ ﻣﻨﻮ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﻦ ، ﻣــــــــــﺎﻫﺘﻮ ﺩﯾﺪﯼ؟
یعنی کاکتوس اعتماد به نفس اینو داشت
سالی سه بار هلو میداد

 

پیامک خنده دار)  من فک می کنم این ﮐﺮﮔﺪﻥ ها از یه مساله ای رنج می برن ، ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ ﺗﻮ ﭼﻬﺮﻩ ﺍﯾﻦ بزرگواران ﻫﯿﭻ ﺗﻮﺟﯿﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯼ ﻧﺪﺍﺭﻩ! 

 

جوک جدید)  به یارو می گن یه موجود نام ببر ! میگه “يخ ” . . . میگن آخه آدم حسابی یخ که موجود به حساب نمیاد !! می گه چرا بابا من خودم تا الان صد بار دیدم که سر چهارراه ها نوشتند یخ موجود است..

 

پیامک جدید) نونوایی از جمعیت داره منفجر میشه! اونوقت یارو اومده میگه اینا همه توی صف هستن؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ اینا اومدن شاطرو تشویق کنن!

 

جوک باحال) پسر تو خواستگاری از دختر خانم می پرسه: عذر می خوام اسم شما چیه ؟؟   دختره میگه: حدس بزن! اسم من توی تموم باغچه ها ست..  پسره: نه!!! یعنی اسمتون شیلنگه ؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جوک جدید , جوک خنده دار , جوک باحال , پیامک باحال , پیامک خنده دار , اس ام اس خنده دار , جوک خفن , جک خنده دار ,
:: بازدید از این مطلب : 349
مطالب مرتبط با این پست
لیست

اگر مطالب این سایت مفید بود، ما را به دوستان خود معرفی بفرمائید